Saturday, September 28, 2013

New coat (again)

It looked amazing in the store, there was a great discount and suddenly this amazing jacket landed in my shopping bag and arrived on Saturday. 


Thursday, September 26, 2013


I ordered some new stuff again. I just got my salary, that’s why. And money makes the world go round, so I had no choice. Plus the economy is very bad at the moment, that’s why I have to help it. I’m doing my best.

New coat!

Today I got my coat! Yeah, I was checking the website at H & m all the time, but it was really sold out. Except in the sizes 44 and 46. So I looked at Marktplaats instead, which is like the Dutch Ebay (except we have Ebay as well). This is the coat I'm talking about.

Wednesday, September 25, 2013

New package!

Yeah, I got a new package delivered today! So happy. I finally got my tregging. I was so excited and curious. Is it really something I’m gonna wear?

Yes, it’s definitely something I’m going to wear. I love them so much! I was really afraid that they would be tight, especially after I tried on a tregging on Monday.

I send the legging back, they were so not my style. I’ll stick by this motto: ‘leggings are not pants’. I might change in the future, who knows? They were really comfortable, just like the treggings. But they looked so much like curtains!

I will upload a picture of the items as soon I can =).

Tuesday, September 24, 2013

Outfits of the week: Week 38

Ugh, I was so tired this week. And I felt a little bit sick on Friday and Saturday. I’m hoping it’s not the flue or something! Thank god I can look forward to Monday, when I’m going shopping in Utrecht! Well, I have to go to Utrecht, but I’m going shopping as well.

Monday, September 23, 2013


I went shopping today in Utrecht and I got a mail during my train ride to Utrecht from the H & M. They had a 50 % discount on selected items. One of them was this lovely jacket with fake leather sleeves. Off course the temptation was too big.


I went to Utrecht again today and I couldn’t skip the H & M now could I? I looked forward to this day for weeks! Finally, a H & M store again. I wanted to try on so many clothes, without buying them. Off course, I wanted to buy something. And I did! Join me =)…!

Saturday, September 21, 2013

Sunday, September 15, 2013

New jeans!

OMG you guys, I totes forgot my jeans were delivered last Saturday! The jeans are so comfy, they’ll probably end up as my new favourites. They’re also really skinny, but not too tight at my waist. They were 9,95 and I already own them in dark blue and black. I know, it’s a bit much, but they were so cheap and so comfy! Couldn’t resist (which isn’t saying, because I’m not exactly the queen of temptation when it comes to shopping!)

Outfits of the week: Week 37

Yes, I’m showing my outfits. Hopefully every week. I probably won’t do a showing of my outfits on Saturday and Sunday. I usually were very comfy clothes on these days. I sometimes might take pictures on these days though.

I also won’t show my head, because as of now I don’t want to show my face. I might change my mind in the future. We’ll see!

New pants!

I finally got my first H & M package! It was delivered yesterday, I’m keeping both pants. It’s kinda strange, because I ordered the mustard one in size 36. It’s a little bit tight around the waist, but I’m hoping I walk it off. A size 38 might be more comfortable, but these pants are meant to be tight. The strange part is the black pants in size 38 which fits just as nicely as the mustard 36. Pants, how do they work?

Sunday, September 8, 2013


I really do have an shopping addiction right? I’m still waiting on my first order and I already made a new order. I bought the superstrech pants in size 38, because I have a fat ass. Honestly, I love H & M pants because of the size, but damn, I always feel like a fat ass trying them on in stores. It’s like they make the pants for little girls with flat booties and without hips. Since most of us women have hips it’s kinda weird to make pants that fits only girls.

Wednesday, September 4, 2013


Wow, a huge jump in the future right? I started with school again like I mentioned before and I’m gonna be very busy. Not a lot of time to shop. Thank god we live in a digital age so you can just order whatever you want online. To support the economy I ordered 3 new pants.